مسجد امام رضا(ع) بیرجند

تاسیس ۱۴۰۰ ه.ق - آدرس: بیرجند - میدان آزادی- خ شهید رجایی - تلفن تماس:09155610800

مسجد امام رضا(ع) بیرجند

تاسیس ۱۴۰۰ ه.ق - آدرس: بیرجند - میدان آزادی- خ شهید رجایی - تلفن تماس:09155610800

میلاد امام رضا (ع)

سلام 

 

میلاد امام رضا (ع) بر همه شیفتگان آن حضرت تهنیت باد.   

از کلیه هم محلی های عزیز دعوت می شود جهت برگزاری مراسم با شکوه میلاد امام رضا (ع) حضور به هم رسانند. 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
رمضان طالبی شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:26 ب.ظ http://دانش جغرافيا

سلام: ولادت با سعادت امام رضا (ع) را خدمت شما وخوانواده ی محترمتان تبریک عرض می کنم و از بابت سوالات از طرف همه ی اهالی از شما تشکر می کنم.
اجر شما با علی بن موسی الرضا.دوستتان طالبی

تبریک
التماس دعا.

حسین دستگردی یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 ق.ظ http://www.hajalborz.ir

جناب آًقای اسحاقی دام عزه
سلام علیکم
احتراما ضمن عرض خداقوت به شما برادر ارجمند وگرامی ودوستان هم مسجدی . شنیده بودم که برای مسجد وبلاگ زدید ولی امروز سایت های مربوط به بیرجند را از مدینه منوره مرور می کردم که نگاهم افتاد به وبلاگ مسجد امام رضا(ع) خیلی مسرور شدم از اینکه دوستان ما در مسجد دارند تلاش می کنند خداوندسبحان اجرتان دهد اینجانب با علم به مشکلات عدیده مسجد ولی معتقدم نه اینکه باید امور را متوقف کرد ولیکن باید این جنب جوش وتلاش دوستان مضاعف شود ودرشان مقام ومنزلت مسجد کار کنیم امیدوارم با توجهات امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا(ع) موفق وموید باشید.وظیفه خود می دانم بگویم: اینجانب تمام موفقیت های خود را از این می دانم که از بچگی یه مسجدی بودم لذا علی رغم دوری از شهر بیرجند آمادگی خود را جهت همکاری اعلام می دارم .به دوستان هم بفرمائید اینکه مسجدی هستند یک نعمت بزرگی است که باید قدر آن رابدانند.
حسین دستگردی
مدینه منوره

سلام علیکم
حجکم مقبول و سعیکم مشکور ...
برادر ارجمند- جناب آقای دستگردی
امیدواریم بتوانیم هر آنچه از دست بر می آید اجرا نماییم.
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد